Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2010 05:32 - esme yine gönül
Автор: batushayal Категория: Забавление   
Прочетен: 686 Коментари: 0 Гласове:
1



 Esme be rьzgar.
Uğulduyor kulaklarım. Takatim yok itme beni. Titriyor bacaklarım. Bilmem hangi melodidir fısıldadığın. Duymuyorum. Uzun zaman oldu işitmiyorum hiзbir sesi. Зek elini eteğini dalların ьzerinden. Eğme boynunu. Koparma yapraklarını. Bırak her biten ot her yeşeren yaprak yerinde gьzel. Зalma! Yerinden yurdundan etme hiз birini. Kimseler yok işte sokaklarda. Issız her yer senin şansına
Esme rьzgar. Зek git yoluna.

 Geзme be zaman.

Sabrım bitiyor. Dur olduğun yerde. Her şey uzaklaşıyor. Unutturma bana зektiklerimi. Unutturma цzlemiyle divane ettiklerini. Alışmaya зalışmadım hiз. Vazgeзmeye зalışmadım. Henьz зok taze yaram. Bırak kanasın. Bir gьn dцnmez biliyorum. Bekletme boşuna.
Geзme zaman. Зek git yoluna.

 Akma be gцzyaşım.

Yьreğim yanıyor. Değmez bir vefasız iзin heder olmana. Eğer gцzyaşım fayda etseydi ona gider miydi ardına bile bakmadan uzaklara. Kıyamadığı kopamadığı onsuz yapamadığıydım hani? Yazık. Ne boş sevmişim meğer. Ne boş yanmışım. Sanma bu benim ilk aldanışım.
Akma gцzyaşım.Зek git yoluna





Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: batushayal
Категория: Забавление
Прочетен: 232579
Постинги: 62
Коментари: 20
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930