Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2009 04:21 - son
Автор: batushayal Категория: Забавление   
Прочетен: 4282 Коментари: 0 Гласове:
0



artik bu sehir bana tatvermiyor tat vermeyi birak o kadar kisi yonetiyordum saclarim beyazladigini bilmezken nedeni ne oldugunu bildigim halde halen dusunuyorum o ise beni birak insan yerine koymayi benim yasamami dair istemiyor.sevgi boyle birsey ama denilen sey dogruymus karsiliksiz sevgiler zormus.simdi onun yerine birisini koymayi dusunuyor cunku dusunmenin faydasi yok tam 2 sene oldu ve o beni gorunce yuzun ters yone ceviriyor.herkesin gorusune saygi duymak gerek hayat insanlar icindir belkide ben haksizim sevgi denilen sey bizim gibi insanlara ancan saclarini beyazlatir gercekten oyleymis.bu sehirde herseye karsi koyma gucum varken bir ona koyamadim hislerimin duygularimin onune gecemedim simdi ise ona yakin bir kizdan hoslaniyormuyum bilmiyorum ama gercekten oyle karamsar bir duruma dustumku gun gectikce onada alistim ama isin kotu bir tarafi daha var ben ona bunu demiyecem  su son sene bitsin bir an evvel bu sehirden gitmek istiyorum artik gercekten yoruldum.insan yonetmek bundan kolaymis.klbim oyle korlestiki o kadar kiz varken icimden kimseye bakmak gelmiyor eger o banasoyledigi sozleri baskasi deseydi emin olunki yerin dibine sokardim ama o olunca nedense sadece suzmak geliyor.elimde olsa balkona bile cikasim gelmiyor cunku istemsemde gozum kayiyor o ise buna vayor(rotgenci) kelimesi diye kullaniyor.sevmek bir kizi bunudur sizce benmi isterim birini bana bu kelime soylemesini.acikcasi bu kelime kadar bir insan asagilanmaz cok guzelde asalamsini bildi.kendi seviyemden insalarla takilmakmis benim seviyemi burda bilen sadece bir kac kisi vardir onlarda sayilidir.egerki saclarimi beyazlacagini bilseydim severmiydim boyle kersiliksiz bir aski tercih edermiyim asla kimse bunu istemez. birgun sende seversen karsilik bir sevgiye tutulursan o zaman o vayor kelimesi aklina gelsin artik sen ve ben iki yabanciyiz cunku bu aksam bu noktayi koymaya karar verdim sen benim gozumde sadece normal bir kisiden bir farkin yok.cunku insanlarin saclarinin neden bu kadar kisa zamanda beyazlamasi sorusuna cevap veremiyor  .artik herkes yoluna sen guzel kiz gercekten cok sevmistim seni senin icin canimi bile verirdim ama olmadi olmayinca olmuyor dusunuyorumda bu sehirde benim gibi karsilik seven 2 seneden fazla sadece bir kisiyi dusunen kac insan vardir . ama cok sukur bu zaman seni tanidiktan sonra bir kizla iliskiye dair girmedim girmeye cok virsatlarim dair oldu gun oldu kizin yanina gece 12 gidip 12.15 geri dondugum oldu ask iste kimseyle yatmak bile icinden gelmiyor.arkadaslarim bul artik bir kiz diye cok dediler bunu bile yapmak gelmedi bilirsiniz hersey insanin icinden gelcek gelmeyince olmuyor,onu gormemek icin sirf o rahatsiz olmasin diye okula bile gec gittimgim oluyor.ama artik bunun sadece ve sadece benim acimdan zarari oldugunu anladim o beni gorunce sadece bu yaratik gebersin diye icinden geciyordur.bu sehirde sadece ve sadece bu insanla anlasamadim demekki herkesin bir anlasamadigi kisi oluyormus ama anlasamadigi kiz sevdigi kiz ise o zaman bu is zor sehir yasanmaz hale gelir emin olunki.ben onun icin cok sey yapardim ama onun bir kelimesi sadece suzmak geldi icimden -sen beni sevmeyeceksin sadece ulasmak icin ugrasacaksin- .(bir ulasama kelimesine aciklayalim insan mal ve mulk deyildirki ulasilsin mal ve mulk edinmek icin ugrasilir benim bildigim insan sevdigini icten severse sadece bu soz onu susturur,gonul isine iki defa dustum birincisini aci odedim ikinciside ise saclarimi beyazlatti ikisinde hatirlatacak birsey birakti hayatimda  iste dedimya hayat icilariyla gercekleriyle icinde yasadigimiz dunyada bunlar geliyor.acaba dusunuyorum burda benim dusunen seven cikmismidir.bu sehir her ortamini gordum cok sukur kendi karekterimi degistirecek bir sey yapmadim ve ah keske yapsaydim demedim.artik bir kiz var karekteri hareketleri olarak cok iyi ama kucuk oldugun hic icimden gelmiyor.eger aklindan evet kelimesini diyecegini bilsem hemen evlenirim hic dusunmeden artik yeter yani bu kadar bekledim halen kalbi bana karsi nefret dolu bir insan olanla birsey daha olunmaz yani o ve ben dunyanin sonu gibi birsey olduk.ama bu sehirden onla barismadan girmek istemiyor hicbir kul hakki ustumden kalmasin ayet herseyle gelin diyer dunyaya affederim ama kul hakkiyla gelmeyin hadisi serif bu sekilde denir.belki bu yil hic beklemdigi anda sif bu hadis dolayi onada bir supriz yapmak istiyorum.karsiligi ne olursa olsun umrumda deyil hadis sonucta bu seneden sonra ne o beni gorur nede ben onu cunku onun dedigi gibi bizim dunyalarim bir kere cok farkli bu gece ne kadar resmi varsa hepsini sildim silmekte zorundayim sadece gonderdigi el cizimleri var onlarida cikarmistim onlar hatira kalacak ilerde calistigim sirkette veya kendi isyerim olursa duvarda asili kalcak hatira sonucta kimden olursa olsun hatiraya deger vermelisin ben boyle bilirim.hayatinda basarilar dilerim allah herseyi gonlune gore versin ve zaman mutlu ol guzel kiz ......





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: batushayal
Категория: Забавление
Прочетен: 232585
Постинги: 62
Коментари: 20
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930