Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2009 16:23 - yasanan olaylar
Автор: batushayal Категория: Забавление   
Прочетен: 4541 Коментари: 1 Гласове:
0



artik su duruma gelmis hayat, bir kizla kaveya veya bir yere gitsen hemen basliyor aranda bir sey mi var  bir insan normal arkadasiyle kiz yani kaveye cikamaz mi kiz normal arkadas olarak olarak bakti insanlarin hepsi teklif geliyor  tabi kiz buna sasiriyor ben onlari hep arkadas olarak goruyorum ama onlar belli zamandan sonra arkadasliktan  fakli olarak goruyor artik kime selam versem hepsi dusuncesi farkli gecen koleskada oturuyordum bir anda kapi caldi ve dedim gelen kisi kesin  gecen diskotaki cocuk ve o cikti  tabi bu normal birsey cunku kiz birinden hoslaniyor hoslandigi kiside baskasinin yanina gitti tabi buda kendini kafasinin siniri ile eglenmeye basladi cocukta eglendi cocukta bunu firset bilerek telefondu bu kizda bana karsi birsey omudiyle devam etti birde su var  en oneli sey bu kizi once bir cocuk istedi olmadi sonra hem kizin hem cocugun arkadasi ve sonra bir cocuk daha cikti oda birbirni taniyor yani 3 cocukta birbirini taniyor ve ben dusundum nasip bir dunya ya arkadsinin hoslandigi bilerek ona asilmak ve bunlarin ikiside ayni bolgede bolunuyor yani lisede artik boyle cocuklari gorunce igreniyorum insan arkadsinin kards dedigi kisi nasil olurda yan gozle bakar  insan biraz dusunuyor ya ben yanlisim yada benim gorduklerim kisiler yanlis tamam boyle birsey  once arkadsina demem lazim bunlarda oda yok hepsi birbirinin arkasindan is ceviriyorlar boyle seyleri dusmanim basina bile vermesin sevdigin kiz arkadsinin kolunda cok kotu bir durum,okadar cok konustuku kafam sisti  artik kendi kafam odam olsa kesin kovardim boyle insani boyle cok konusan insanlari alanlarada allah sabir versin konusyor ama yaridan cogu bos birde bir insan bu kadarmi kendini over ya insanlar  kendini ovmemeli birak insanlar seni ovsun bir soz vardir bildiklerinin yaninda bilmediklerin hicbirseydir . su  var cok konusan insan yalanda cok olur bilirsin az ve oz konusmak gerek sonra  bu benim cevremde cok oluyor cevremi birak univert bu tur olay cok oluyor ama istisnalar haric tesaduf olan seyler vardir bunlar olunca insan dusunur tabi benim yanimda olan kizlarin hepsi arkadasim ondan ileri olmaz tabi buyuk konusmamak gerek bu rusede sayili kizlar var onlarinda mutlu olmasini isterim her zaman allah onlarin gonlune gorur is allah ama su var sabir sabir bir yere kadar bir yerden sonra sabir bitiyor artik.oyle bir duruma gelmisimki   artik bir kelime de se patlayacak durumdayim  bir seyi merak ettim ama o cesaret yokmus onda iyiki yokmus. bir konu uzerine tartismak yok insanlarda  sadece 5 dakka sonra ask konusu oluyor ve bunun gibi seyler ask konusu artik benim canimi sikkan konu nebileyim ask deyince icim urperiyor ve arkadas bir kiz bulsana kendine etrafinda o kadar kiz var  ama istemiyor canim , mukenmel insanlarda var ama olmuyor neden bilmiyorum icimden gelmiyor sanirim nefretlikten kaynaklaniyor bu olay.bir insanda o konu uzerine  nefret etmeye basladimi artik su oluyor ask deyince benden uzakdursun cunku ask insani lezirde eder vezirde  aynen boyle birseydir ask. sunu cok soyluyorlar birak ogrencileri artik hocalarda diyor burdan sana birkiz bulalim evlendirelim kader kismet diyorum ama su var ben burdan evlenmeyecegim kesin ama kaderinde onune gecilmez buna birsey diyemem tabi artik askmis meskmis bos seyler yani bana gore bos burdaki asklarin cogu goruluyor gorunen koy kilavuz istemiyor .....






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gogo2208 - е бива ли така сега ...
05.04.2009 16:30
е бива ли така сега ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: batushayal
Категория: Забавление
Прочетен: 232587
Постинги: 62
Коментари: 20
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930