Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2009 04:10 - iste bazi gercekler
Автор: batushayal Категория: Забавление   
Прочетен: 4047 Коментари: 0 Гласове:
0



buraya insanlar yasadiklarini icinden gelenleri yaziyor genelde duygularini yaziyor ben ise insanlari yazacam  artik ben yokum cunku ben elistirmen olacam oratalikta her zaman sunu derim 10 yalandan bir taneside dogru vardir kim ne istegi bilmeyende  cok insan var cevremde okadar cok insan varki kim neyi istiyor yasamaya gelmis ama cevreme bakiyorum insanlar artik bilgisayar oyun hastasi olmus yaslari 20 gecmis olupta oyun hastasi olan cok insan var sanal alemde takilan insanlarda cok var bosuna okumaya gelen insanlarda cok var menfaati icin arkadaslik kuranlarda cok var disardan bakinca cok iyi dersin ama gel sen onun icinden gecen fesatlik dusunen insanlarda cok var dedikodu yapan insalarda cok var bir yerde yasayipta paylasmayi bilmeyen insanlarda cok var sanki hersey onun dedigi gibi olup onun istegi gibi olacak diyen insanlarda var hickimse kimsenin dedigini yapmak zorunda deyil cunku her insanin beyni vardir kimileri bu beyni kullanir kimeleride bos isler yaparak oldurur.bos sey dedigimizde soyle bekinca cok sey goruyorum tarigin birinden itibaren kendimi oyle saf yerine koydumki hic kimse benim tanimasin dedim ozel kisiler haric tabi onlar taniyorlar onlarla arkadaslagim her zaman surer bu saflik icinde iyi arkadaslarimda oldu tabi onlari sectim artik yarindan sonra ben eskisi olcam kendi halinde kimseyle isi olmayan bana deger verene deger verecem cok sukur cevremde bana deger vermeyen insan yok taniyipta ha ben tanimayip o beni taniyor deger vermiyor  oda onun sorunu vardir eminim bana karsi bir sebebi onada saygi duyarim.bazen insanlar yalan soylemesini bile beceremiyorlar illa kiviracak birseyler buluyor acik veriyor insan kendi olmali ne ise o olmali farkli olmamali veya birisine kendini gostermek icin karekterinin disina cikmamali acik sozlu olmali icinde bir kin beslememeli su kisa dunyada kimsenin kalbini kirmaya hic gerek yok ama gel gorki bunu yapan insan cok az var. insan arkadas deyip arkasindan is ceviren insanlarda cok var cevremizde kendi sinifinda insanlarla alay gecen insanlarda cok var genelde soyle bakiyorumda okulda farkli disarda fakli insanlarda cok bulunuyor (bu okulda acik sozlu sakin icine kapanik ve taktir ettim 3  bayan ogrenci var her zaman bunlari takdir ederim hic kimseye kin tutmaz fazla kimseyle  sohbet etmez fazla konusmayi sevmez az konusur boyle kisileride her zaman saygi gostermek gerek).bir derste ogretmeni arkadasina imza vermeyicegini duyan ogrenciler alay gectiginide gordum ve duydum yazik dedim insan bu kadarmi kendini asalayan insanlar olurmu dedim.her zaman sunu derim sana kotuluk yapana sen iyilik yapki birgun emin ol hatasini anlayacak ve oda iyilik yapmaya baslayacak insanlarin arkasinda is cevirmenin yanlis oldugu ogrenecek yanlisa yanlis cevap verirsen arkasinda bir yanlis gelir ama yanlisa iyilikle dogru ile  cevap verki birgun emin ol o insanda dogru goreceksin.calismak azim hirs insana huzur verir peygamber efendimiz birgun carsiya inerken bir kisi goruyor selam vemeden geciyor gelirken yine goruyor  selam veriyor tabi dikkatini cekiyor adamin ya resullah diyer giderken selam vermedinde gelirken neden selam verdin diyor bunun uzerine su cevabi aliyor giderken bir sey yapmiyordun gelirken ise elinde cop yonuyorsun yani bir isle ugrasiyorsun ondan selem verdim diyor.bos vakit doldurmak gerek bos seylerle ugrasmamak soyle bakinca bizi yoneten insanlar bizden cokmu akilli hayir ama bizi iyi kullanmasini biliyor ve beynimizi bos seylerle ugrastirmak icin elinden geleni yapiyorlar vede basarili oluyorlar bundan emin olun(canli ornegi   bir cocuk babasindan cok interneti seviyor.bir ay internetini odemesin evde  herzaman kavga cikar babasinin dediginden cok internetteki denilenleri uyguluyor).............



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: batushayal
Категория: Забавление
Прочетен: 232197
Постинги: 62
Коментари: 20
Гласове: 50
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930